sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Murphyn laki

Tekaisinpas tuossa tulokkaalle peiton isoäidin neliöistä...

Isoäidin neliöitä
Viimeistelyä
D'oh!!


...tai siis OLISIN tehnyt, jos langat olisivat riittäneet. Turkoosi ehtyi juuri VIIMEISESSÄ NELIÖSSÄ. Tämä ei ole vitsi. Tämä on täyttä totta. Nyt kaikki matemaatikot huom! Mikä todennäköisyys on, että lanka loppuu juuri loppumetreillä??? Tietysti paljon todennäköisempää loppuminen on loppumetreillä kuin alkumetreillä.

Turkoosi, olen pettynyt sinuun.




Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.

4 kommenttia:

  1. Nyt teet sinne pienen kauneusvirheen ja jatkat kuvassa näkyvällä valkoisella loppuun. Tai käännät yhden turkoosin siten, että siinä neliössä on raidat eri järjestyksessä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee! Tein tuon kääntöhomman, ja nyt mulla on peitto! :D Kiitos käsityöiden ylijumalatar :D

      Poista
  2. Oi, ihunaa! <3 Montako neliöö tuli yhteensä ja miten iso peitto? :)) Sulla on toki neliötkin isompia ku mulla (ja erilainen lanka), mutta kiinnostaaaaaaa :D Mulla on nyt kasassa 58 neliöö, ja kun TAAS vaihteeksi levittelin ne tuohon lattialle, niin laskin, et tartten 150 neliöö. ÄÄÄH. Taitaa mennä ikuisuusprojektiksi... Tai sitten luovutan 120 neliön kohalla :D

    -Habsiainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on 6 x 8 ruutua, ois kyllä ehkä saanu olla 7 x 9. Kooksi tuli n. 80 x 105 cm :) Sullapa pitäis tehä ihan hulluna neliöitä :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...