tiistai 18. syyskuuta 2012

Siis ihania tyylivinkkejä syksyyn!

Syksy on taas täällä ja niinku kaikkee ihanaa voi laittaa siis niinku päälle ja tuntee ittensä niinku tosi kauniiks ja sillee! Tässäpä muutama mun tyylivinkki, joita kantsii kokeilla, ihkuu!


1. Boyfriend-tyyli

Siis ku joskus on semmonen plösöolo, niin voi suunnata miehen vaatekaapille, ja ottaa sieltä jonkun lökön ja virttyneen vaatteen (vielä mieluiten siltä ajalta, kun se oli vielä vain poikaystävä, ei mies), ja huomata, että eihän se oo sun päällä ees lökö, vaan aika tyköistuva, että ehkä oiski parempi toteuttaa granddad-tyyliä, kun sillä sentään on samanlainen vyötärönseutu ku mulla.

Mutta anyways, siis tunnet olosi niin ihanaksi ja seksikkääksi, kun yhdistät miehen vaatteen sun omiin... ai niin mä en oikein mahdu mun omiin vaatteisiin.. öö yhdistät sen vaatteisin.




2. Kumpparityyli

No tehän siis hei tietty tiedätte jo tän, mutta kumpparit on kuuminta hottia. Mun vinkki siis on: hommaa vahingossa kivannäköiset kumpparit, sillä joskus tulee kuitenki semmonen hetki elämässä, että kumpparit on ihan niinku melkein ainoat kengät, joita voit käyttää. Ai no miks?
No:
a) ne saa helposti jalkaan ja pois JA
b) kun et enää siis vaan nää, minne astut, niin kaikista turvallisinta on käyttää tollasii vedenpitävii ja helposti pestävii kenkii.
Sitte pitää vaan toivoo, ettei sun kumpparityyliaikakausi oo just, ku on hullut helteet.

Nää mun on muuten siis espiritsisin kumpparit

3. Syksyinen luonto kasvojen innoittajana

Syksyllä siis lehdet tippuu ja leijailee maahan. Se näyttää niin ihanan rentouttavalta ja kivalta. No mä otin vähän siitä inspistä...

Tee siis näin: hommaa itsellesi kuivuutta johonkin kohtaan naamasta. Mulla se on helpointa suun ympärillä. Sit ku iho kivasti hilseilee, niin saat saman efektin kuin puista tippuvat lehdet! Siis niiiiin ihkuuu!





Tätä tyyliä kannattaa korostaa vielä eläinmaailmasta saadulla vinkillä. Syksyllä on liikkeellä kaikkia ihania matoja ja etanoita. Jotenki niitten fiilis ois kiva saada kasvoille.

Mä oon niiiin pitkään aina ollu kateellinen Jari Porttilalle sen kuumottavista silmänaluksista. No siis mun vinkki on se, että hommaa itsellesi turvotusta esim. syömällä suolaista tai hankkiutumalla raskaaks, ja TADAA! jonain aamuna sä heräät etanat silmien alla.

Siiis niiiiin ihana fiilis tulee!

4 kommenttia:

  1. Hei siis kiitti ihquista vinkeistä! Piristit mun päivää :D Pakko vielä lisätä, että oon huomannu, että samat tyylikikat jatkuu sen jälkeen, ku näkee taas omat jalkateränsä. P.S. Mä aloin suosiin tota kumpparimuotia jo tossa kesäkuun puolenvälin paikkeilla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis mä tiedän, että nää on niiin ihania vinkkejä! 1,5 kuukauden päästä viimeistään voin sitten jatkaa vinkkilistaa luonnonmukaisilla hiustenmuotoilutuotteilla (esim. puklu) ja kuinka tuunata vaatteita uuteen uskoon (puklulla) :D

      Poista
    2. Dekolteealueen hoitoon puklu toimii myös (kuinka ihmeessä vauva osaa aina suunnata rintojen väliin?). Niin ja vaatteiden tuunaus pääsee aivan uusiin ulottuvuuksiin kunhan vauva alkaa syödä kiinteitä (ikivihreät suosikit porkkana ja mustikka koristavat helposti ja näppärästi vaatteen kuin vaatteen :))

      Tsemppiä viime viikkoihin!

      Poista
    3. Kiitos!

      Voi en malta odottaa, että pääsen testaamaan noita vinkkejä :D Tässä pallomahavaiheessa muuten onnistuu itselläkin tuo ruoalla tuunaus, kun kaikki, mitä tippuu matkalla lautaselta suuhun, tippuu ihan varmana mahan päälle. Sitä paitsi maha kasvattaa etäisyyttä pöydästä suuhun, joten senkin takia tuunausta tapahtuu suhteellisen usein :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...