tiistai 22. tammikuuta 2013

Tolokkuna!

Minä olen mielestäni saanut viime päivien aikana aivan älyttömästi hommia tehdyksi. Ensinnäkin kiitoskortit saapuivat ja ne ovat nyt kuorissaan valmiina lähtöön pitkin Suomea, osa jo matkalla. Wuhuuuu!

Sen lisäksi tein karhulle kaveriksi oravan, vaikkakin taas hieman suunnittelematta. Valkoinen kynä olikin huomattavasti mustaa paksumpi, joten samaan pikkutöherrykseen ei ollut mahdollisuuksia.

Karhu ja orava

Seuraavana listalla olisi joukkoon kolmas, joko hirvi tai kettu. Pystykuva olisi noiden kaveriksi kiva, joten todennäköisempi vaihtoehto on hirvi.

Niin luminen ja huurteinen masto, ettei näe edes läpi.

Kuusia raskaassa lumitaakassa.

Sen lisäksi ollaan pojan kanssa rampattu pitkin kylää lenkeillä, ja vähitellen housuissa alkaa tuntua väljyyttä, jessss! (Vaikka tehokkuus on edelleen aika matalaa tasoa, kun on aikaa pysähtyä katselemaan puiden huojumista, hömötinttiä, punatulkkua, lumista mastoa, oravan käpyjätteitä, mielenkiintoisia jälkiä...)

Näiden saavutusten lisäksi olen saanut vihdoin tehtyä Jennille lupaamani palveluksen, olen saanut joulun pois nurkista (juurikin tällä hetkellä harakat avustavat siinä hommassa nokkimalla pihalla piparkakkutaloa poskiinsa), olen vaihtanut ruokavalioni onnistuneesti maidottomaksi, olen nähnyt ystäviä, katsonut välillä peiliinkin... eli toisin sanoen olen ollut aika nohevana ja tolokkuna!

Loppuun vielä tekin saatte ihastella lumisten kuusien huojumista. Ja ennen kuin joku soittaa minulle valkotakkiset miehet, haluan muistuttaa, että olen suuri luontodokumenttien fani, joten puiden huojumisen tarkkailu ja ihastelu johtuu ihan vain siitä. Korkeintaan voi huolestua siitä, että olen vihdoin saanut pitkään roikkuneita asioita tehdyksi.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...