sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

"Hei Jenni, minä tulin kylään!"



Jenni, ollaanko semmoista peliä, että minä leikisti tulisin teille kylään? Minä ottaisin meidän autotallista auton sijaan pienlentokoneen ja hyppäisin kyytiin. 575 kilometriä taittuisi alle tunnissa. Parkkeeraisin lentsikan teidän vierasparkkiin ja astuisin rappuun. Minä huomaisin teidän oven ja painaisin ovikelloa "PIM POM" ja toisen kerran "PIM POM" ja kolmannen kerran "PIM POM PIM POM PIM POM", ja sitten sinä ryntäisit aukaisemaan oven. Sitten tervehtisin teijjän poikaa ja sinun miestä ja me mentäis keittiöön istumaan. Sitten sinä keittäisit meille kahvit ja löytäisit jostain jotain, vaikka niitä häihin tehtyjä macaroneja, ei niitä, jotka onnistuivat ja jotka löysivät tiensä vieraiden mahoihin, vaan niitä selluliittiversioita, jotka nakattiin nopeasti pakastimeen pois päivänvalosta. Sitten minä katsoisin ikkunasta maisemaa. 

TEHTÄVÄ 1: Näytä mulle, mitä minä näkisin teidän keittiön ikkunasta.

Me juotaisiin ihan liikaa kahvia, ja poikaa alkais väsyttämään. Sinun mies pelais änäriä, eikä justiinsa silloin vois lopettaa, joten meidän pitäisi saada poika rauhoittumaan, ennen kuin naapureilla menisi hermo. Ulos siis! Sinä haluaisit näyttää, millaisella alueella te asutte. Minä auttaisin pojan pukemisessa, me laitettaisiin poika rattaisiin ja lähdettäis pienelle kävelylle.

TEHTÄVÄ 2: Näytä kivoimmat paikat, mitkä lähialueelta olette tähän mennessä löytäneet.

Minulla alkais tietysti sattumaan selkään, eikä kävely onnistuis kauaa. Me käännyttäisiin takaisin, tultaisiin sisään ja poika jäis nukkumaan parvekkeelle. Sitten me kierreltäs asuntoa vielä paremmin, livahdeltaisiin pahvilaatikoiden välistä ja mietittäis sisustusta. Sinä olisit saanut ainakin yhden paikan asunnosta vähän niinku valmiiksi, ja me ihasteltais sitä.

TEHTÄVÄ 3: Näytä mulle se kohta asunnosta, johon olet tällä hetkellä tyytyväinen ja joka on jo vähän valmis.

Sitten minun mies soittaisi, että "missä sinä oot" ja että "minäkin tarviisin meijjän lentokonetta" ja minun pitäisi lähteä kotiin. Me sanottaisiin vaan ihan nopeasti heipat, sillä minähän pystyisin tulemaan uudestaan milloin vain.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...